The Cheetah Experience (CX)
החוויות של הנמען הן חלק מרכזי בשירותי השליחויות של צ'יטה, ואחד היתרונות הבולטים של החברה הוא המיקוד שלה בהענקת חוויית נמען איכותית, מותאמת וחדשנית באמצעות אתר ה-CX הייעודי. אתר ה CX מציע פתרונות חדשניים שמאפשרים לנמענים ליהנות משירות אישי, נגיש, מהיר ונוח, תוך שמירה על שקיפות ומעקב מלא אחרי כל פעולה
אתר ה-CX של צ'יטה, המיועד לנמענים, מציע מגוון כלים ושירותים שמפשטים את תהליך קבלת החבילות ומייעלים אותו, על מנת להבטיח חוויית שירות מיטבית. מדובר בפלטפורמה אינטואיטיבית שמאפשרת למשתמשים להתנהל בצורה עצמאית, גמישה ובנוחות מקסימלית, תוך שמירה על תהליך קבלת המשלוח בצורה מקצועית, שקופה ומסודרת.


אז מה ניתן לבצע כבר היום ב CX ?
- מעקב בזמן אמת : תוכלו לעקוב אחרי מצב החבילה בזמן אמת, לראות היכן היא נמצאת בשלביה השונים, וכיצד מתקדם תהליך השילוח. אתר ה-CX מציע מערכת מעקב פשוטה ונוחה, שמספקת עדכונים מיידיים עם כל שינוי במעמד החבילה. המעקב כולל מידע מדויק על המיקום, תאריך השחרור מהמכס, הצפי להגעת החבילה ועוד.
- אופציות שדרוג עד הבית: רוצים להתפנק? תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות של שדרוג המשלוח עד הבית , כמו למשל שליחויות עכשווית (למשל, אם המשלוח כבר הגיע לנק המסירה ותרצו שנקפיץ לכם אותו הביתה). צ'יטה מאפשרת לנמענים גמישות בבחירת אופציות שונות שיתאימו לצורכיהם האישיים, ובכך החוויה שלכם משתדרגת..
- הודעות ועדכונים אוטומטיים: קרה משהו עם החבילה? אין בעיה! תקבלו עדכונים אוטומטיים דרך האתר, הודעות SMS ודוא"ל על כל שינוי במעמד החבילה, למי מכם שהוריד את האפליקציה יוכל לקבל את כל העדכונים בשירותי ההתראות (פוש) ישירות לנייד. כך, אתם נשארים תמיד מעודכנים ומודעים למצב המשלוח, ללא צורך לבדוק באופן יזום. שירות זה מבטיח שקיפות מלאה ומונע עיכובים או הפתעות מיותרות.
- ניהול מידע אישי בצורה מאובטחת: אתר ה-CX של צ'יטה מבטיח שכל פרט אישי של הנמען, כמו פרטי הכתובת, פרטי תשלום ומידע רגיש אחר, נשמר בצורה מאובטחת ובלתי נגישת לגורמים לא מורשים. המערכת עומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר.
- ממשק נעים וידידותי למשתמש: האתר מעוצב כך שמאפשר לכל נמען (בשפות שונות) לתפעל אותו בצורה קלה ונוחה, עם אפשרות לבצע פעולות בצורה פשוטה וברורה. הממשק הייחודי מאפשר לכל משתמש, גם אם אינו מומחה טכנולוגי, לפעול ביעילות, בין אם מדובר בניהול חבילות, קביעת מועדים או קבלת שירותים נוספים.
- התחברות לשירותים נוספים: בנוסף לפלטפורמת המעקב, הנמען יכול להתחבר בקלות לשירותים נוספים שמציעה צ'יטה, כמו: תשאירו לי ליד בדלת, בחירת נק מסירה מועדפת, תשמרו לי את החבילה בחנות המסירה ועוד..
- אפשרויות לשירות אישי נוסף: אם נתקלתם בבעיה או בשאלה, יש לכם את האפשרות לפנות לשירות לקוחות שלנו דרך ה CX (תפריט ראשי) ולקבל תשובות מהירות או תמיכה אישית. המענה המהיר והמקצועי מאפשר לו להרגיש בטוח לאורך כל תהליך קבלת המשלוח.


