משלוחים לחנויות אונליין

משלוחים לחנויות אונליין

שיתוף

מאמרים נוספים

למידע נוסף השאירו פרטים

חנויות באינטרנט הן מזה כמה שנים "להיט" גדול ובצדק. ניתן למצוא בהן מבחר עצום של סוגי מוצרים, במחירים שהם פעמים רבות נוחים במיוחד. היבט חשוב בסוד הצלחתן, מהווה הקלות הרבה באפשרות "להגיע לחנות", באמצעות כמה פעולות מקלדת ועכבר פשוטות. אך מה לגבי הגעת המוצרים הפיזיים אל הלקוח, במידה והוא החליט לרכוש? אם אתם בעלי חנות כזו או שוקלים לפתוח אחת, זו היא נקודה קריטית, אשר אתם חייבים למצוא עבורה פתרון איכותי.

משלוחים לחנויות אונליין

תעלומת הלקוח הנעלם

לאן "נעלמים" חלק מהלקוחות בחנויות מקוונות? מדוע הם עוזבים את האתר? אם הלקוח התחיל כבר למלא את עגלת הקניות, מה גרם לו לנטוש אותה? בעלי חנויות אונליין נוברים בהררי המידע שמנגנוני חנויות כאלה מייצרים, מנסים לפענח תעלומה זו ואחרות. הדבר לגיטימי וחשוב, אך כדאי לפני כן ובכל מקרה, להבין היטב את הנקודה הבאה: המתחרים שלכם זמינים מאוד עבור הלקוח, הרבה יותר מאשר בעולם החנויות הפיזי. קל מאוד ללקוח למצוא אותם ולהיכנס לאתריהם. אין לו צורך שוב לנהוג לחנות האחרת, למצוא חנייה, לקחת עגלה וכן הלאה. הכול זמין בכמה הקלדות והקלקות עכבר מהירות. יותר מכך – הוא עשוי לגלוש במקביל לשתי חנויות, בכדי להשוות נקודות שונות. כאשר הטרחה במעבר לחנות אחרת מתבטלת, החנות שלכם חייבת להיות לא פחות טובה ממנה. לכן חשובה מצוינות בכל מובן, כולל לגבי המשלוחים ללקוחות.

הפתרון? לעבוד עם שירות משלוחים איכותי

את מי שרוכש בחנות שלכם, לא מעניין מה קורה מאחורי הקלעים של הזמנתו. כיצד המערכות שלכם מדברות עם מערכות חברת השליחויות, מהם תהליכי העבודה שלכם בנידון וכדומה. מה שחברת המשלוחים מאפשרת לכם, זה מבחינת הלקוחות שלכם מה ש"אתם מאפשרים". האם אתם מאפשרים משלוחים מהיום להיום? לכל מקום בארץ? וודאי שלא! כי אתם לא חברת משלוחים. אבל אם תעבדו עם חברת משלוחים איכותית שמציעה אפשרויות כאלה, הדבר ייתפס כחלק ממה שאתם כעסק מציעים. כחלק ממה שאתם מסוגלים לעשות עבור הלקוח. כאשר משאירים לחברת משלוחים מנוסה את העיסוק במה שהיא מתמחה בו ולמערכות המחשוב לפעול באופן אוטומטי ויעיל, אתם מתפנים להתמקד בליבה העסקית שלכם.

מה לחפש בשרות משלוחים?

בשרות המשלוחים שתבחרו לעבוד איתו, תרצו לברר שני היבטים לפחות. האחד, הוא אפשרויות המשלוח שהם מציעים לכם. למשל עם אילו כמויות מוצרים הם מסוגלים להתמודד? לאן הם יכולים להגיע? ובתוך כמה זמן (יש אפשרות מהיום להיום?). היבט שני, חשוב ביותר, הוא ההיבט הטכני של התממשקות האתר שלכם למנגנוני חברת המשלוחים. חיוני שללקוחותיכם יהיה קל להזמין וגם לברר באותה הקלות ובעצמם את מצב ההזמנות. אל דאגה – הדבר לא אמור להיות מסובך מדי והוא מבוסס על מגוון מנגנונים מוכנים לפעולה ולשילוב קל. למשל, בעקבות שת"פ של צ'יטה שליחויות עם פלטפורמת החנויות הוירטואליות E-SHOP. מה גם, שחנות אונליין היא במילא סוג עסק, אשר מבוסס על טכנולוגיה ואוטומציה רבה. כך שאתם אמורים בכל מקרה, להיות ערוכים היטב לאתגרים טכנולוגיים.