פנייה מקוונת לשירות הלקוחות

פנייה מקוונת לשירות הלקוחות

לבירור סטטוס משלוח

כניסה לממשק ניהול לקוחות

שם משתמש:
סיסמא:

מהשולח למקבל – כל התהליך

מהשולח למקבל – כל התהליך מרגע שליחת החבילה ועד המסירה ללקוח

תהליך המסירה של משלוח חייב התנהל בקפדנות רבה, תוך רישום מדויק ומעקב אחר כל השלבים והמקומות אותם עוברת החבילה טרם מסירתה ביעד הסופי.
מתן שירותי משלוחים, תוך התאמה לצרכי השוק העסקי ומתן מענה גם לצרכנים פרטיים, מתבצעת באמצעות הקמת מערך לוגיסטי מתקדם שכולל כלים חשובים רבים:

מהשולח למקבל כל התהליך

כח אדם

עיקר ההצלחה של חברה, בכל תחום עיסוק, הוא בבחירת כוח אדם איכותי, מסור, מנוסה ומתאים לתפקידים בארגון. חברת השליחויות אשר מספקת שירותי שליחויות ולוגיסטיקה בפריסה ארצית תחזיק בעובדים הממוקמים בשדרת הניהול, בשדרה הביצועית בשלל תפקידים.
נדרשים שליחים ונהגים, בעלי רישיון נהיגה מתאים למגוון כלי רכב, אנשי ארגון והפצה למרכזים הלוגיסטי, נציגי שירות, מענה ללקוחות וקשרי לקוחות, אנשי רישום והנהלה בכירה, אשר עובדים יחד בסנכרון מלא להבטיח מתן שירות מעולה ללקוח, בכל קריאה ופניה.

צי רכב

על מנת לספק מענה רחב לכל צרכי ההפצה והשליחויות נדרש צי רכב רחב, אשר כולל מגוון כלי רכב ממונעים, החל ממשאיות תובלה לשינוע ציוד רב ו/או ציוד גדול דוגמת ריהוט, מוצרי חשמל, כלים טכנולוגיים וכדומה, וכלה באופנועים בנפחים שונים, למשלוחים מהירים וישירים, במהירות וביעילות. חברת משלוחים תקפיד על אחזקת כלי רכב רבים ושונים למתן מענה לכל צורך, כמו גם על תחזוקה של כלי הרכב, בטיחות מלאה והתאמה לצרכי המשלוח בכל שינוע מחדש.

מרכז הפצה

מרכז ההפצה הוא המקום בו מתקבלים כלל המשלוחים, נרשמים ומתועדים, ומחולקים מחדש על פי יעד המסירה וקווי החלוקה. חשוב לנהל מרכז מסודר ומאורגן, אשר נותן מענה לכל סוגי המשלוחים, לרבות צרכי אחסון ייחודיים, אחסון בתנאים אופטימליים, ושיטת ארגון המבטיחה גישה מידית ומלאה ואיתור מהיר של כל חבילה ומשלוח. במרכז ההפצה נדרשות גם כספות לאחסון פריטים ומשלוחים בעלי ערך כספי גבוה, מידע חסוי או כל משלוח המצריך רמה גבוהה יותר של אבטחה.

טכנולוגיה

בזכות טכנולוגיות חדשניות ניתן כיום למסור חבילה למשלוח, לקבל מספר מעקב ובאמצעות אתר אינטרנט או אפליקציה מסונכרנים, לבצע מעקב בכל עת, אחר המשלוח. הלקוח יוכל לדעת מתי נאספה החבילה, היכן היא נמצאת בכל רגע נתון, מתי היא צפויה להגיע ללקוח וכמובן קבלת אישור עם הגעת המשלוח ליעדו ומסירתו.

שירות והתאמה ללקוח

שליחות היא מונח כוללני מאוד אשר מתייחס למספר רב של שירותים, אותם על חברת המשלוחים להתאים ללקוח על פי צורך. ישנם משלוחים לציוד מורכב לאיסוף ולשינוע, משלוחים בעלי מועד מסירה מדויק, משלוחים מהירים, משלוחים אשר כוללים גביה, שירותי הפצה, משלוחים בדיסקרטיות גבוהה ובמסירה אישית, ושלל בקשות וצרכים נוספים.

חברה מנוסה בעלת מערך לוגיסטי יעיל והיכרות עם צרכי השוק העסקי, תדע ללוות ולספק את כלל השירותים ללקוח, בשקיפות, באמינות ובהוגנות מלאה.