פנייה מקוונת לשירות הלקוחות

פנייה מקוונת לשירות הלקוחות

לבירור סטטוס משלוח

כניסה לממשק ניהול לקוחות

שם משתמש:
סיסמא:

טיפים לבחירת חברת משלוחים

האם לדעתכם הזמן שלכם שווה כסף? האם לנסוע במכונית ברחבי העיר אך ורק במטרה למסור משהו ללקוח או ספק זה בזבוז זמן עבורכם? אם הנכם בעלי עסק עצמאי אני מאמין שעניתם בחיוב על שתי השאלות. הדרך לחסוך את הזמן שלכם היא באמצעות חברת משלוחים אמינה ושירותית. כל אחד והמקצוע שלו וחברת שליחויות אמונה על העברת משלוחים ממקום למקום במהירות ואמינות. שווה לכם לשלם עבור משלוח ולחסוך לעצמכם את הזמן הזה בו אתם יכולים לייצר הכנסה לעסק שלכם. אז מה חשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים חברת משלוחים?

איתור משלוחים

חוות דעת מאנשים קרובים

בעידן בו אנו חיים ניתן להיכנס לאתר של כל נותן שירות ולקרא לפעמים עשרות רבות של המלצות וחוות דעת על נותן השירות. אולם, מניסיוני ומניסיונם של אחרים לא ניתן לסמוך על המלצות אלה מכיוון שחלקן קנויות על ידי הספק והן לא אמתיות. לכן, הדבר הטוב ביותר לעשות כצעד בסיסי בדרך לבחירת חברת משלוחים הוא לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים ויש להם ניסיון עם נותן השירות. אלה תהיינה המלצות אמיתיות לטוב ולרע ורק עליהן אתם יכולים באמת לסמוך. אל תוותרו בשום אופן על השלב הזה בחיפוש, יכול להיות שהוא הנדבך החשוב ביותר בדרך לבחירת חברת משלוחים טובה ואמינה.

מהירות של נמר

אחד האלמנטים החשובים שצריך לבדוק בבואכם לבחור חברת משלוחים הוא זמן התגובה של החברה. לא מעט משלוחים בעיקר כשמדובר במשלוחים עסקיים, צריכים להגיע תוך זמן מסוים וללא איחורים ולכן, חשוב מאוד לוודא שחברת המשלוחים מתחייבת לעמידה בזמנים ושישנן הגדרות ברורות של לוחות זמנים. כלומר, תוך כמה זמן יגיע משלוח רגיל ליעדו באזור קרוב, תוך כמה זמן יגיע משלוח רגיל ליעדו באזור מרוחק, תוך כמה זמן יגיע משלוח דחוף ליעד קרוב וליעד מרוחק.

היתרונות של חברת משלוחים גדולה

  • חברת משלוחים גדולה מחזיקה שליחים שכירים ולא קבלנים חיצוניים ולכן זמן התגובה שלה להיות מהיר ללא קשר ליעד המשלוח ולנקודת המוצא שלו.
  • לחברת משלוחים גדולה יהיה תמיד גיבוי למצב בו שליח מסוים נעדר מהעבודה.
  • חברת משלוחים גדולה על פי רוב תהיה חברה יציבה ואמינה.
  • לחברת משלוחים גדולה יש צי רכבים גדול וחדיש והיא תוכל לאלתר פתרונות לכל בעיה.

היתרונות של חברת שליחויות קטנה

היתרון הגדול שיכולה להציע חברת שליחויות קטנה הוא היחס האישי והעמדת שליח מסוים לטובת לקוח מסוים. העמדת נותן שירות קבוע מייצרת יחסי אנוש קרובים ונאמנים יותר ועשויה אפילו לייעל במעט את השירות.

זמינות ותקשורת

דבר נוסף חשוב ביותר הוא הזמינות של חברת המשלוחים וצורת התקשורת מולה. רצוי שיהיה מספר טלפון שבו תמיד יש מי שעונה לשיחות ומקבל הזמנות. חשוב לא פחות שמרגע שנתקבלה ההזמנה לא יעבור זמן רב והשירות יינתן.

שליחויות או לא להיות

כל עסק חייב שתהיה לו חברת שליחויות טובה, מהירה ואמינה, בעל עסק שמוצא את עצמו עסוק מידי בהעברת חבילות ללקוחות או ספקים למעשה לא נמצא בעסק. כלומר, הוא לא נוכח במשך זמנים ארוכים מידי, דבר שמעט את פעילות העסק ועלול לפוגע ברווחיות שלו.