תאריך עדכון הצהרת נגישות 17.03.2025
חברת צ'יטה שליחויות בע"מ שמה לעצמה למטרה לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל לאנשים בעלי מוגבלות זו או אחרת, נגישות מלאה לאתר האינטרנט ותכניו. החברה מאמינה בזכויות שוות והזדמנויות שוות להפקת אותה תועלת מתכני האתר ולכן פועל לקידום נגישות האתרים הישראלים והפיכתם למתאימים לכלל האוכלוסייה בישראל, על פי המצוין בחוק ובתקנות הנגישות. בנוסף להנגשת האתר, גם צוות החברה עובר בימים אלו הדרכה במתן שירות לקוחות נגיש.
הנגשת האתר
הנגשת האתר מתבצעת בהתאם לתקן הישראלי לנגישות 5568 והנחיות גוף התקינה הבין-לאומי W3C לרמה AA.
היכן מפעילים את ההנגשה באתר?
בפינה השמאלית התחתונה באתר chitadelivery.co.il , נמצא כפתור "הנגשה". בעת הקלקה על כפתור זה, יפתח תפריט המציע לגולש את מגוון סוגי ההנגשות האפשריים באתר. לאחר בחירת סוג ההנגשה הרצוי, והקלקה עליו, ייטען האתר במצב המונגש. להפסקת ההנגשה, יש ללחוץ על "בטל הנגשה" המופיע גם הוא בתפריט.
התאמות עיקריות
צבעים:
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה ו/או בהיר. התאמת האתר לעיוורי צבעים.
מקלדת:
מתן אפשרות ניווט על ידי המקלדת
תוכן האתר:
- הנגשת התמונות באתר
- הנגשת תפריטים באתר
- הגדלת הפונט למספר גדלים שונים
- התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות
- הצהרת נגישות
משוב גולשים
צוות של צ'יטה שליחויות בע"מ שואף לתת לכל לקוחותיו את השירות הטוב ביותר. במידה ובמהלך הגלישה נתקלתם בכל זאת במגבלה שהפריעה לגלישה או מנעה אותה לחלוטין, נשמח לשמוע על כך!
אנא ידעו אותנו באמצעות טופס "צור קשר".
האתר נבדק בקורא מסך מסוג NVDA והינו מותאם לגלישה בדפדנים הנפוצים ( כרום, מוזילה, אדג' )
הסדרי נגישות במשרדי החברה:
שה דיין 14 פתח תקווה
נגישות המקום:
- אין קבלת קהל במרכזים הלוגיסטיים של החברה
- מונגשים ע"פ התקנות – קבלת קהל ע"פ תאום מראש
- במידת הצורך צ'יטה מציעה חלופות נגישות ע"י פניה באתר צ'יטה.
שירות לציבור
צ'יטה מעניקה שירות משלוחים למנויים (בתי עסק בהסכם שירות)
סוגי השירותים:
משלוחים לבית הלקוח – מבוצעים ע"י נהגי צ'יטה אשר עברים הדרכות נגישות מעשיות
משלוחים למרכזי שירות – יש לברר התאמות נגישות במרכזי השירות מול בית העסק בעת הזמנת השירות .
בחירת סוג השירות נקבע ע"י בית העסק.
שירות לקוחות
שירות הלקוחות – מספק מענה נגיש באתר המשלוח כמו כן בפלטפורמות נוספות whatsapp, Messenger ודוא"ל.
כל הנציגים עוברים הדרכת עובדים בנושא נגישות, פניות נענות ע"י המוקדנים בהתייעצות עם רכז הנגישות .
אתר החברה – הונגש בהתאם לתקן כאמור בסעיף נגישות האתר
להתאמות נוספות וחלופות ניתן לפנות לרכז הנגישות
שירות שדרוג חבילה עד הבית
צ'יטה מציעה ללקוחותיה אפשרות של שדרוג משלוח עד הבית בתשלום.
שירות שדרוג עד הבית מאפשר לקבל את המשלוח עד הבית במקום לאוספו מנקודת מסירה.
השירות הינו בתשלום אשר ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (מלבד דיינרס), ביט או ארנק דיגיטלי.
מועד המסירה המשוער הינו בהתאם הגעת החבילות לישראל (כ-14 יום לאחר ההודעה הראשונה ) .
עקב המצב הבטחוני בארץ יתכנו עיכובים בהגעת המשלוח לארץ.
ביטול השירות
ביטול השירות בתוך 14 ימים מיום השידרוג וכל עוד החבילה לא הגיעה אל מרכז המיון.
לביטול השדרוג יש לשלוח פנייה תוך ציון מס' החבילה והבקשה לבטל אל: Publicinquires@chita-il.com
או באמצעות פניה ב "צור קשר" בעמוד הבית באתר האינטרנט.
ייגבו דמי ביטול בגובה 5% מעלות השירות + דמי הסליקה
החזר התשלום בתוך 5 ימים מיום שהתשלום התקבל בצ'יטה ע"י חברת אשראי
פרטי רכזת נגישות בחברה
למידע נוסף בנושא, ניתן לפנות לרכזת הנגישות בחברה – דיקלה לוי
טלפון: 0732171799 שלוחה 212 אימייל: negishot@chita-il.com
המנגיש:
תהליך ההנגשה בוצע על ידי חברה להנגשת אתרים "הנגשת אתרים לישראל" בשיתוף עם חברת ואגס VGS בניית אתרים.