פנייה מקוונת לשירות הלקוחות

פנייה מקוונת לשירות הלקוחות

לבירור סטטוס משלוח

הצטרפות לרשת נק' חלוקה של צ'יטה שופס

כניסה לממשק ניהול לקוחות

שם משתמש:
סיסמא:

הצהרת נגישות

דבר הארגון 

אנו רואים בנגישות את היכולת לשלב אנשים עם מוגבלות בארגון , אנו בצ'יטה שליחויות נותנים שירות נגיש במגוון השירות אותם אנו מציעים לציבור. 

נגישות אתר

האתר עומד בדרישות תקן נגישות ברמת AA
כחלופה נגישה לפתיחת פניות באתר ניתן ליצור קשר בטלפון 0732171799

נגישות הארגון

שירות לציבור

צ'יטה מעניקה שירות  משלוחים למנויים  (בתי עסק בהסכם שירות)
סוגי השירותים:
משלוחים לבית הלקוח – מבוצעים ע"י נהגי צ'יטה אשר עברים הדרכות נגישות מעשיות 
משלוחים למרכזי שירות – יש לברר התאמות נגישות במרכזי השירות מול בית העסק בעת הזמנת השירות .
בחירת סוג השירות נקבע ע"י בית העסק.

במידת הצורך צ'יטה מציעה חלופות נגישות ע"י פניה באתר צ'יטה. 
אין קבלת קהל במרכזים הלוגיסטיים של החברה
משרדי המטה בכתובת משה דיין 14 פ"ת מונגשים ע"פ התקנות – קבלת קהל ע"פ תאום מראש 

שירות לקוחות

שירות הלקוחות  – מספק מענה נגיש באתר המשלוח כמו כן בפלטפורמות נוספות whatsapp, Messenger ודוא"ל.
כל הנציגים עוברים הדרכת עובדים בנושא נגישות, פניות נענות ע"י המוקדנים בהתייעצות עם רכז הנגישות .

אתר החברה – הונגש בהתאם לתקן כאמור בסעיף נגישות האתר 
להתאמות נוספות וחלופות ניתן לפנות לרכז הנגישות 

הדרכות עובדים 

כל עובדנו אשר נותנים שירות לציבור וכן אלו הנותנים שירות פנים ארגוני עוברים הדרכה חווייתית אשר מאושרת ע"י מורשה נגישות 
אחת לשנה מתבצע ריענון לכלל עובדי הארגון  בתחום הנגישות  

הנגשה פרטנית – שילוב אנשים עם מוגבלות

הארגון מחויב בשילוב של אנשים עם מוגבלות בעבודה, לצורך כך נעשית הנגשה פרטנית לכל עובד , בהתייעצות עם מורשה נגישות 
מחלקת משאבי אנוש הונגשה וממוקמת בבניין נגיש עם חניה ,מעלית ושירותים נגישים , לבדיקת התאמות נוספות ניתן לפנות לרכז הנגישות .

שירות שדרוג חבילה עד הבית

צ'יטה מציעה ללקוחותיה אפשרות של שדרוג משלוח עד הבית בתשלום. 
שירות שדרוג עד הבית מאפשר לקבל את המשלוח עד הבית במקום לאוספו מנקודת מסירה.
עלות השירות הינו 20 ש"ח אותם ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (מלבד דיינרס), ביט או ארנק דיגיטלי.
מועד המסירה המשוער הינו בהתאם הגעת החבילות לישראל (כ-14 יום לאחר ההודעה הראשונה ) .
עקב המצב הבטחוני בארץ יתכנו עיכובים בהגעת המשלוח לארץ.

ביטול השירות

ביטול השירות בתוך 14 ימים מיום השידרוג וכל עוד החבילה לא הגיעה אל מרכז המיון.
לביטול השדרוג יש לשלוח פנייה תוך ציון מס' החבילה והבקשה לבטל אל: Publicinquires@chita-il.com
או באמצעות פניה ב "צור קשר" בעמוד הבית באתר האינטרנט.
ייגבו דמי ביטול בגובה 5% מעלות השירות + דמי הסליקה
החזר התשלום בתוך 5 ימים מיום שהתשלום התקבל בצ'יטה ע"י חברת אשראי

רכז נגישות

דיקלה לוי 
דוא"ל: negishot@chita-il.com
טלפון: 0732171799 שלוחה 212

הנגישות בארגון מלווה ע"י מורשה נגישות מתו"ס ושירות אדריכל ארז גלבגיסר.